Cyfrowa transformacja w biznesie stała się faktem. Analityka danych, digitalizacja procesów wewnętrznych, automatyzacja oraz technologie mobilne to obszary, które stają się niezbędne, aby firmy funkcjonowały efektywniej.
Biznesowym celem cyfrowej transformacji jest niewątpliwie redukcja kosztów oraz poprawa jakości i uatrakcyjnienie oferty. Warto zaznaczyć, że zachodząca na naszych oczach cyfrowa rewolucja, zakłada postawienie klienta w centrum uwagi. To stwierdzenie wiąże się ze stałym monitorowaniem i zbieraniem danych o potrzebach i nastawieniu konsumentów, a nawet przewidywaniem ich zachowań, Stosowanie najnowszych rozwiązań technologicznych niewątpliwie wpływa na pozyskiwanie przewagi konkurencyjnej na rynku. Właśnie te firmy, które staną się przedsiębiorstwami cyfrowymi, będą liderami zmian w biznesie, w swoim sektorze.
Liderzy technologii, będą rozmawiać o najnowszych trendach w zakresie udoskonalania procesu cyfrowej transformacji, a eksperci podzielą się swoimi doświadczeniami.
Inspirujące wystąpienia, dynamiczne sesje, eksperci branżowi i praktycy. Wszystko dla zrozumienia istoty wyzwań cyfrowej transformacji biznesu.
Niecodzienna możliwość wymiany kontaktów i poglądów z najlepszymi specjalistami tego rynku.
Wyjątkowa okazja na zapoznanie się z różnorodnymi rozwiązaniami, automatyzującymi pracę i funkcjonowanie organizacji.
Mikołaj Machowski
Muzeum Narodowe w Warszawie
Agnieszka Leśniewska
Unum S.A.
Dzień pełen inspiracji! Szeroka tematyka konferencji pozwoli na uzyskanie wiedzy „w pigułce”
-
Kongres Cyfrowa Transformacja15/06/2023
- Agenda



Business Intelligence w postaci raportowania zarządczego pełni niezwykle istotną rolę w budowaniu przewagi konkurencyjnej w dynamicznym i zmiennym otoczeniu. Jego kluczowym zadaniem jest umożliwienie szybkiego i skutecznego przekazu wiedzy organizacyjnej do decydentów, którzy podejmują kluczowe decyzje biznesowe. Business Intelligence stanowi fundamentalny filar Transformacji Cyfrowej, umożliwiający tworzenie wartości na podstawie zgromadzonej wiedzy i doświadczenia, a także ciągłe doskonalenie kompetencji poprzez kwestionowanie status quo i samodoskonalenie organizacji. W ramach studium przypadku zostaną przedstawione najlepsze praktyki oparte na rygorystycznej metodologii budowy i wdrożenia Business Intelligence, mające na celu skuteczne spełnienie jego nadrzędnej roli.

Zagadnienie zarządzania doświadczeniami użytkowników aplikacji (UX) w kontekście rosnących oczekiwań i zmieniającego się rynku staje się coraz bardziej skomplikowanym procesem, nad którym firmy muszą umiejętnie zapanować, by nie pogubić się w gąszczu danych. Wyzwanie stanowi rozdźwięk między poziomem oceny UX przez biznes a tym, jak działy IT oceniają efekty swojej pracy. Jak to pogodzić? Jak budować nowoczesną kulturę organizacyjną skupioną na użytkownikach?


Podsumowanie pierwszych eksperymentów ChatGPT. W trakcie prezenctacji podziele się moim doświadczeniem w pracy z tym narzędziem AI. Pokaże kilka przykładów w jaki sposób ChatGPT może pomóc deweloperom RPA w budowaniu lepszych rozwiązań. Wystąpnie ma na calu zainspirowanie słuchaczy w jaki sposób można użyć ChatGTP do planowania, projektowania i budowania automatyzacji procesów.


W każdej organizacji występują procesy, w których nie wszystkie zadania muszą być wykonywane za pomocą ludzkich rąk. Wsparcie pracownika w realizacji prostych, powtarzalnych zadań jest jednym z powodów wdrożenia RPA. Należy jednak odpowiedzieć sobie na pytania które procesy i w jakiej kolejności robotyzujemy, czy wdrażamy w całej organizacji czy tylko w wybranych obszarach. Na podstawie kilkuletnich doświadczeń przedstawię Państwu nieoczywiste lessons learned związane z rozwojem a następnie z komercjalizacją RPA.



W październiku 2022 udostępniono publicznie ChatGPT. Od tego czasu AI prawie codziennie pojawia się w wiadomościach. Newsy miotają się od prognozowania nowej ery ludzkości do jej marnego końca. Jednak co w praktyce AI oznacza dzisiaj? Przedstawię to co sztuczna inteligencja bazująca na LLM (large language model) może zrobić i jakie są jej ograniczenia.


Wychodząc naprzeciw wyzwaniom i potrzebom polskich firm. Zapraszamy do udziału w wydarzeniu, które ma na celu propagowanie cyfrowej transformacji oraz optymalizację procesów zachodzących w organizacjach, dążących do nowoczesności. Do udziału zapraszamy m.in.::
Dyrektorów, Menedżerów i Ekspertów działów IT,
Kadrę Zarządzającą,
Osoby odpowiedzialne za Customer Experience,
Specjalistów BI, AI, ERP, BRM innowacji i nowych technologii w firmie,
Ekspertów od archiwizacji i digitalizacji danych w firmie,
Liderów oraz Managerów Business Intelligence i analiz biznesowych,
Dyrektorów zarządzania wydajnością,
Dyrektorów ds. strategii i rozwoju.
-
- 01.Rocko Co
- 02.Lithuim Co
- 03.Fashion Room
- 04.Locker
-
- 01.Rocko Co
- 02.Lithuim Co
- 03.Fashion Room
- 04.Locker
-
- 01.Rocko Co
- 02.Lithuim Co
- 03.Fashion Room
- 04.Locker
-
- 01.Rocko Co
- 02.Lithuim Co
- 03.Fashion Room
- 04.Locker
-
- 01.Rocko Co
- 02.Lithuim Co
- 03.Fashion Room
- 04.Locker
-
- 01.Rocko Co
- 02.Lithuim Co
- 03.Fashion Room
- 04.Locker
Jeśli chcesz zadbać o rozwój technologiczny swojej firmy oraz otrzymać rekomendacje wspomagające rozpoczęcie procesu zmiany, weź bezpłatny udział w konferencji ONLINE!
Pozyskiwanie kontaktów oraz nowych Partnerów to klucz do sukcesu w każdym biznesie! A inwestycja w wiedzę przynosi największe odsetki. Nasze wydarzenia oferują kompleksową wiedzę i znakomite możliwości networkingu.
Liderzy rynku są z nami